Kaldığımız Yerden!

>

En son post’u ayın 18’in de atmışız. O tarih benim açımdan zor geçen bir gün olarak kalacak. Senelerce örnek aldığım ve büyük değer verdiğim babamı kalp krizi sonucu kaybettim. O tarihten bu yana 10 gün geçti ve hala o günü yaşıyorum. Ama, bir şekilde hayatın da devam ettiği bu süreçte geride kalan aileme destek ve önayak olmam gerektiğinin de farkındayım. Acımı paylaşan bir çok eş/dost oldu. Hepsine tek tek teşekkür ettim. Seneler ilerledikçe o gözümde hiç gitmeyecek olan “babam’ı” daha çok özleyeceğimin de farkındayım. Fakat, gidenlerin geri dönmediği, kalanların da bir şekilde hayatına devam ettiği bu yaşamda elimden geldiğince ayakta durmaya ve ailemin hep yanında olmaya gayret göstereceğim. Acı kaybın ardından, memleket de defin işlemleri ve taziye kabul etmekten canımın da hiç istememesinden kaynaklı, görsel ve yazılı basınla alakalı olamadım. Yavaş, yavaş kendimi toparladıktan sonra evime, “baba” ocağına döndüğümde bu zaman zarfında bir çok olayın olduğuna şahit oldum.

Bunlar; Fenerbahçe’nin Beşiktaş deplasmanında aldığı galibiyet, Trabzonspor’un Manisaspor deplasmanında zor da olsa kazanması, Libya’da yaşanan olaylar, Beşiktaş’ın D. Kiev maçları, Galatasaray takımı’nın deplasmanda aldığı mağlubiyet, Fenerbahçe’nin Kasımpaşa maçından sonra Trabzonspor’un Kayserispor ile berabere kalarak liderlik koltuğuna kurulması, İstanbul’un gittiğim günden bu güne daha soğuk olması, evimizin ekisinden daha sessiz olması gibi, uzayıp giden bir çok olay. Artık, zaman ve kafamı biraz daha dağıtmak anlamında bloğumuzda bir kaç konuya ait yazılar yazacağım. Hem takipçileri yazılardan mahrum bırakmayalım hem de kendimize bir meşkale bulalım. Bu akşam itibariyle de Sporx.com’da iddaa bölümünde tekrardan maç yorumlarına devam edeceğim. İddaa ve maç analizi ağırlıklı yazılara devam edelim. En kısa zamanda eskisinden daha formda olacak şekilde bloğumuza emek harcamak dileğiyle, hoşça kalın, esen kalın…

Yorum bırakın